Skoči na glavno vsebino

Navodila za ocenjevanje

Avtor: | 02.06.2020 | Nekategorizirano

Dragi osmošolci, kakor že veste, je tole “labodji spev” ur fizike učenja na daljavo. Zato bom izkoristila priložnost, da vam tule v pisni obliki pojasnim, kaj morate narediti za pridobitev ocene iz fizike v drugem polletju. Takole gre stvar:

1. Izberite si nek naravni fizikalni pojav iz področja, ki smo ga v tem šolskem letu obravnavali pri fiziki

2. Takoj mi sporočite na g-mail koronagakrona@gmail.com , kateri fizikalni pojav ste si izbrali.

3. Izbrani fizikalni pojav opišite na praktičnem primeru v naravi, pojasnite, pri tem uporabite izraze iz fizike, enačbe, narišite skico, napišite, katere fizikalne količine nastopajo, katere enote, kaj se dogaja pri pojavu, kakšne posledice ima, ali je za človeka koristen ali škodljiv, če je koristen, kaj človek pridobi s tem pojavom, kako ga človek izkorišča, če ga ne izkorišča, ali bi ga lahko … skratka, napišite čim več dejstev, podkrepljenih s fizikalnimi ugotovitvami. Svetujem vam, da napišete s svojimi besedami, da veste, o čem pišete, ker boste morali pojav opisati pred tablo. Če boste samo c/p z interneta, vaše znanje ne bo omembe vredno (verjetno).

4. Rok oddaje je v četrtek, 4. 6. 2020. 8. b ima na ta dan fiziko, 8. a pa ne, vendar brez skrbi, prišla bom v vaš razred (vem, 54) in pobrala vaše izdelke.

Pa še kriteriji ocenjevanja:

1. Izvirnost pri izbiri pojava (kaj to pomeni: če imata dva ali več isti pojav (v enem razredu), se točke odštevajo): 2 točki

2. pravilen fizikalni opis po navodilih: 8 točk

3. dodana skica, risba, fotografija: 2 točki

4. Jasna, nazorna, pravilna predstavitev pojava pred tablo: 6 točk

5.  Oddaja v roku: 2 točki.

Za vsak zamujen dan oddaje se odšteje ena točka.

Kriterij: 20 – 18 točk – odlično (5)

17 – 15 točk – prav dobro (4)

14 – 12 točk – dobro (3)

11 – 10 točk – zadostno (2)

< 10 točk – nezadostno (1)

Želim vam uspešno delo. Če boste kdaj pri delu v dvomih, vprašajte.

Tekmovanja

  • Ni tekmovanj

SIO 2020

Program nadaljnje vzpostavitve IKT infrastrukture v vzgoji in izobraževanju.

Turizmu pomaga lastna glava - raziskovalna naloga

Dostopnost