Z uporabo šestila in ravnila (brez uporabo kotomera ali geotrikotnika) lahko narišemo različne kote.
Oglej si spodnje videoposnetke in s prikazanim postopkom v zvezek nariši kote 60°, 120°, 90° in 45°:
- kot 60° https://www.youtube.com/watch?v=wPY43Vi_UEA ,
- kot 90° https://www.youtube.com/watch?v=2jEfhX6icow&t,
- kot 45° https://www.youtube.com/watch?v=QUtSDBQV1UA (narišemo kot 90° in ga razpolovimo s simetralo) ,
- kot 120° https://www.youtube.com/watch?v=pYiSMYvATQA .
Vse zgoraj opisane kote lahko s simetralo kota še razpolovimo in dobimo polovičke kotov (npr. iz kota 60° dobimo kot 30°).
Utrjevanje: V samostojnem delovnem zvezku na strani 80 reši nalogo 1 in na strani 82 nalogo 2. (Namig: Kot 150° narišemo tako, da najprej narišemo kot 90° in poleg kot 60°).
Kako natančen si bil pri načrtovanju kotov, preveri z geotrikotnikom, tako da izmeriš kot.
Če imaš kakšna vprašanja glede učne snovi pri matematiki jih lahko zastaviš na https://docs.google.com/document/d/17-gjcMAgrUt3HIubu9__-MLXR7h4esUpgQb-njEFmak/edit. Potrudili se bova, da ti čimprej odgovoriva, posebej v dopoldanskem času.