Skoči na glavno vsebino

UTRJEVANJE

Avtor: | 06.05.2020 | Nekategorizirano

Pozdravljeni, devetošolci, današnjo uro biologije bomo namenili utrjevanju snovi. Lepo prosim, odgovore na vprašanja učiteljici Petri Žveplan (9.a) in meni (9. b) pošljite do petka, 8. 5. 2020 in sicer natipkane na e-mailu. Zakaj tako – vzroke za takšno zahtevo sem vam že razložila pri fiziki. V ponedeljek, 11. 5., bom objavila pravilne odgovore.

 

  1. Kateri deli organizmov se največkrat ohranijo kot fosili in zakaj?

2.Kaj sta mumifikacija in karbonizacija? Opiši ju!

3.Naštej mednarodno sprejete kategorije naravnega sistema!

  1. Kaj je fosilizacija?
  2. Opiši boj za obstanek !
  3. Kaj je značilno za mezozoik?
  4. Kaj je bistvo prekomernega potomstva?
  5. Opiši praktičen primer boja za obstanek med dvema organizmoma različnih vrst!
  6. Kaj so mutacije?
  7. Prednosti in pomanjkljivosti gensko spremenjenih organizmov!
  8. Živi fosili – značilnosti!
  9. Naravni ekosistem – biotop, biocenoza – praktičen primer!
  10. Razloži pojme populacija, življenjska združba in organizem! Pri vsaki enoti pripiši primer!
  11. Koliko in katera kraljestva poznamo?
  12. Naštej vsaj tri neokamenele fosile!
  13. Kaj so fosili?
  14. Kaj sta petrifikacija in inkrustacija? Opiši ju!
  15. Na osnovi česa je Line izdelal kriterije za razvrstitev bitij v višje sistematske enote?
  16. Posledica česa je naravni izbor?
  17. Razloži pojme reakcijska norma, biocenoza in ekosistem! Pri vsakem pojmu pripiši primer!
  18. Kaj je naravni izbor? Opiši ga!
  19. Opiši paleozoik in mezozoik!
  20. Rdeča biotehnologija – prednosti in pomanjkljivosti!
  21. Umetno kloniranje- opiši, naštej vsaj tri naravne klone!
  22. Opiši kroženje snovi v ekosistemih!
  23. Opiši modifikacije in mutacije in pri vsaki navedi praktičen primer!
  24. Kakšne so bile razmere na Zemlji, ki so omogočile nastanek življenja?
  25. Opiši kenozoik!
  26. Kaj so ščitoglavci, ostrakodermi, resoplavutarice in trilobiti?
  27. Naštej nekaj živih fosilov!
  28. Homologni, analogni organi ter divergentni in konvergentni razvoj.

 

Tekmovanja

  • Ni tekmovanj

SIO 2020

Program nadaljnje vzpostavitve IKT infrastrukture v vzgoji in izobraževanju.

Turizmu pomaga lastna glava - raziskovalna naloga

Dostopnost