Skoči na glavno vsebino

Fizika 8. a, b razred – utrjevanje seštevanje vzporednih sil

Avtor: | 24.03.2020 | Nekategorizirano

Pozdravljeni, dragi moji. Ta teden bomo imeli malce drugačen pouk – na daljavo. Upam, da bomo uspešno vozili mimo vseh pasti fizike.

Jemali smo že snov seštevanje vzporednih sil. Upam, da ste se naučili. Bistveno je, da veste, kje je prijemališče in kje smer  sile. Če ste pozabili, vam svetujem, da si pogledate samostojni delovni zvezek, str. 81, kategorija “zapomni si”. Tam imate na črni tabli v zgornjem kotu desno narisano silo in označeno prijemališče, smer in velikost sile. Zdaj, ko ste obnovili znanje, vas vabim, da rešite nalogo v DZ na strani 97 – 1. in 2. ter naloge na strani 98 in 99 – 3., 4. in 5. ter naslednje naloge:

  1. Vlak z dvema lokomotivama vozi premo in enakomerno. Ena lokomotiva ga vleče s silo 50 kN, druga ga potiska s silo 40 kN. S kolikšno silo lokomotivi premagujeta trenje in upor? Kateri Newtonov zakon si uporabil-a pri tej nalogi? Zakaj?
  2. Kočijo vlečejo štirje konji. Vsak vleče s silo 1,2 kN. S kolikšno silo premagujejo trenje in upor, če se sani gibljejo enakomerno?  En konj si je poškodoval nogo, zato so ga odpeli iz vprege. S kolikšno silo mora vleči sedaj vsak izmed treh konj, da se kočija giblje enakomerno z enako hitrostjo kot prej?

Bo šlo? Če ne, me vprašajte po messengerju (GBF grozote) ali e-mailu (koronagakrona@gmail.com). Upam, da nam steče. Naslednjo uro bomo obravnavali seštevanje nevzporednih sil. Bodite dobro in, prosim, delajte za šolo. Obrestovalo se vam bo.

Rešitve pa mi, prosim, pošljite na messenger ali na gmail.

Lep pozdrav, Nataša Jelen

Tekmovanja

  • Ni tekmovanj

SIO 2020

Program nadaljnje vzpostavitve IKT infrastrukture v vzgoji in izobraževanju.

Turizmu pomaga lastna glava - raziskovalna naloga

Dostopnost