GLASBENA UMETNOST – 2. ura

Kaj misliš, kakšno moč ima glasba? Si predstavljaš na primer film brez glasbe ali pa video igrico brez glasbe? Se ti zdi, da je glasba pomembna le sama zase, ali ima moč tudi kot ozadje nekega dogajanja?

Kaj pa reklame? Kakšno vlogo ima glasba tam? Poglej si dva primera reklam in razmisli o pomembnosti glasbe za reklamo.

1. primer

2. primer

Pri nekaterih reklamah je glasba vsekakor v ospredju. Tako sta ključnega pomena v tej reklami glasba in ples. Mnogokrat besede v reklamnih oglasih sploh niso pomembne, saj z glasbo in dogajanjem dosežejo zaželen efekt. Na primer 5 na dan je ena takih. Pesem v reklami lahko naredi na poslušalca  velik vpliv, po glavi se ti plete še cel dan in tako je cilj uresničen. Nekatera starejše slovenske reklame zato še danes marsikomu odzvanjajo v ušesih, pa čeprav se že mnogo let ne vrtijo. Takšne so na primer: Frutek, Moja domovina Slovenija ipd.

Poznamo, pa reklame, kjer glasba nima praktično nobene funkcije, je le naključno ozadje. Na primer Hitra srečka in Telemah.

Tvoja naloga: Predstavljaj si, da želiš nek svoj izdelek prodati in iztržiti čim več denarja za to. Kako bi se lotil reklame, kakšno glasbo bi vzel, bi igral na čustveno noto ljudi, bi želel predstaviti nekaj kot hit …? Na kratko opiši, kaj se tebi pri reklamnih oglasih zdi najbolj pomembno. Lahko tudi sam sestaviš reklamo. 🙂

Svoja razmišljanja (če si naredil reklamo lahko tudi video ;)), mi prosim posreduj na moj elektronski naslov tanja.bozicek-simnovcic@os-toncke-cec.si, s tem boš potrdil prisotnost pri učni uri.

 

 

Za vprašanja, pogovore in razprave o glasbi sem tebi in tvojim staršem na voljo na elektronskem naslovu tanja.bozicek-simnovcic@os-toncke-cec.si.